Shop More Submit  Join Login
×



Details

Submitted on
October 6, 2007
Image Size
1.9 MB
Resolution
720×4700
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
660
Favourites
12 (who?)
Comments
25
Downloads
8
×
Kitzu MemE by sukini Kitzu MemE by sukini
UBER BIG SUPER DUPER NOTE: #3 IS DRAWN WITH RIGHT HAND JUST DREW MYSELF HOLDING THE PEN LEFT HANDED SANK KYU~

\\hahaha omg this is so much fun to do!! XD lol I got tagged by :iconsikurri: lol it was so much fun but it took forever to do sincei h ad skool.... BUTBUTUBTUB I FINALLY FINISHED :D :D ENJOY SORRY ITS ALL IKE...EVERYWHERE ROFL XDD

Original Meme - :iconnyu:

:D :D enjoy XD you guys should do it too its fun :3

AND NO IM NOT DEAD....JUST SKOOL KILLS YOUR LIFE :D
Add a Comment:
 
:icondarkshia:
darkshia Featured By Owner Nov 4, 2007
xD Cute meme >w< T_T I can't draw with my left either @_@ *keels over*
Reply
:iconsukini:
sukini Featured By Owner Nov 5, 2007
hahaha yay for righties! :D
Reply
:iconpf-sama:
PF-sama Featured By Owner Oct 17, 2007   Traditional Artist
Ahhh~ this has to be one of most colorful and cute art memes I've seen. :aww:
Reply
:iconsukini:
sukini Featured By Owner Oct 17, 2007
thank you :3~
Reply
:iconkanotai:
kanotai Featured By Owner Oct 8, 2007
This was cute beyond my understanding!
Reply
:iconls96:
LS96 Featured By Owner Oct 7, 2007   Digital Artist
LS: I can't deny such colorful and pretty pics. I will do it!
Reply
:iconsukini:
sukini Featured By Owner Oct 7, 2007
mwahahahah you have been drafted >D
Reply
:iconls96:
LS96 Featured By Owner Oct 8, 2007   Digital Artist
LS: Damn your pretty works! ><
Reply
:iconchesterbandme:
chesterbandme Featured By Owner Oct 6, 2007
hahaha
i love you.
dude
i was about to do drugs soon
thank you. :]
just kidding
but i really was..
O_O
Reply
:iconsukini:
sukini Featured By Owner Oct 7, 2007
LOL DON'T DOOOO DRUGS MANNNG D:
Reply
Add a Comment: